+ (słownie: plus)

Mniej czy bardziej oficjalnie zaczął się wyścig wyborczy.

Wysłuchałem wczoraj założeń nowego programu przewodniej siły narodu.
W skrócie to:
- kiełbasa+ (kasa za głosy)
- obiecanki+ (wszelkiej maści obietnice na koszt innych - np. lokalne linie autobusowe)
- koryto+ (jeśli ciemny lud kupi dwie powyższe propozycje to zagwarantuje realizację tego punktu dla wybranych w wyborach, dla ich krewnych, dla ich znajomych i dla innych pociotków)
- demolka+ (pod pretekstem poprawy funkcjonowania Polski)

To wszystko przypomina mi piosenkę.

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Serio? Znowu będą jakieś wybory? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kolejny rok wyborczy. Czy nam się to podoba czy nie.

      Usuń
    2. Lub czy jest nam to obojętne, czy nie :)

      Usuń
    3. Ja pierniczę... Jak może być obojętne?
      Pa

      Usuń
    4. Na świecie są setki przeróżnych dewiacji.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój prywatny bojkot

Przed weekendem

To nie ja