Z różnych beczek

Dziś nie będzie o czymś konkretnym. Dziś będzie wszystkiego po trochu.

Wybory
Nie jest ważne na kogo głosujesz. Ale idź na te wybory! Nawet jeśli nie wierzysz politykom. A jeśli już nie pójdziesz, to morda w kubeł. Nie masz prawa narzekać. Bo skoro masz wybór w dupie to musisz akceptować wybór dokonany przez innych. I to mnie zawsze motywuje do pójścia na wszelkie wybory. Nawet jak wynik jest jaki jest, to wiem, że zrobiłem co mogłem. Teraz też się wybieram.

Język molestowania
Nie chcę nawiązywać do filmu braci Sekielskich o molestowaniu przez księży. Chodzi mi o zapowiadaną kampanię "To nie komplement". Rozumiem przesłanie, ale u podstaw tej kampanii popełnione podstawowy błąd. Jako molestowanie rozumiane są mniej czy bardziej trafne "komplementy" wypowiadane przez mężczyzn do kobiet lub o kobietach. A dlaczego nie w drugą stronę? Czy stwierdzenie "niezła dupa" albo "ale nogi" w odniesieniu do kobiety jest czymś innym niż "ale tyłek" lub "ale klata" w odniesieniu do mężczyzn? Dlaczego cała ta akcja jest skierowana wyłącznie w mężczyzn? Kiedyś komplement był czymś miłym. Wypowiadanym w obie strony. Dziś boję się powiedzieć kobiecie (np. w pracy), że ładnie wygląda. Zaraz będzie, że ją molestuję i padnę ofiarą akcji #metoo#. Walić to. Ja bez komplementów przeżyję i zostawiam je wyłącznie dla swoich najbliższych. Resztę mam w poważaniu, skoro im się nie podoba.

Rammstein
Są bilety na koncert!!! Są nowe piosenki w sieci. Radio i Deutschland. Mimo, że do koncertu zostały jeszcze dwa miesiące, już się cieszę. Na poprzedni nie udało mi się zdobyć biletów. Teraz mam i nie zawaham się ich użyć.

A poza tym? A poza tym trochę się dzieje, trochę się nie dzieje. Ale nie chce mi się pisać. A skoro nie chce mi się pisać to nie będę. Na zakończenie dołączam piosenkę, która może stać się piosenką dnia dla każdego. Jak źle wybierzemy. Trouble is a friend.

Pozdrawiam

Komentarze

  1. No czekaj. A jeżeli mój brat kiedyś mi powiedział: "Tak z twarzy to ty niezła dupa jesteś", to jest jeszcze komplement czy już braterskie molestowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż boję się odpowiedzieć. Bo jak uznam to za komplement, to wyjdę na seksistę. Jak nie uznam, to na chama. Tak źle i tak niedobrze.

      Usuń
    2. Komplementowanie to seksizm? Ludzie, ja chyba jakaś niedzisiejsza jestem...

      Usuń
    3. Wg przytoczonego artykułu komplement to molestowanie i seksizm. Wychodzi na to, że jednak jesteś niedzisiejsza.

      Usuń
    4. I bardzo dobrze. Jeśli dzisiejszość jest tak głupia, to ja nie chce mieć z nią więcej wspólnego niż to absolutnie konieczne!

      Usuń
  2. Fakt, że zaczyna się paranoizacja społeczeństwa. Niemniej jednak pedofilia jest czymś karygodnym, ale i tekst typu "brałbym!" fajny nie jest o ile dziewczyna go usłyszy, bo to uprzedmiotowienie. A nie może zamiast tego "ale Ty to fajna laska jesteś"?
    Myślę, że chodzi o to, żeby nie sprowadzać kobiecego piękna tylko do seksuologicznego obiektu. Kobiety chcą być piękne, to oczywiste, ale chcą też by postrzegać jest jako partnerów rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardziej przeszkadza brak równowagi. Molestowanie wyłącznie do kobiety. A same kobiety chcą równouprawnienia. Coś tu nie gra.
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój prywatny bojkot

Przed weekendem

To nie ja