Poraz kolejny jestem z WOŚP

Znalezione obrazy dla zapytania wośp
 
Jak co roku wspieram Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
Cieszę się, widząc złudzi z serduszkami na ubraniach, samochodach.
Wszystkie stacje telewizyjne, kanały internetowe, stacje radiowe informują o tym wydarzeniu. Wszystkie poza telewizją publiczną. Wstyd i hańba.
Tzw. rząd nie popiera działań WOŚP. Działań, które finansują to, co tzw. rząd powinien finansować - głównie służbę zdrowia. Ale tzw. rząd woli przesunąć środki na finansowanie rydzykolandu. Wstyd i hańba.
Wspieram WOŚP od pierwszego finału. I wspierać będę tak długo, jak długo będą grać.
Pozdrawiam

Komentarze

  1. Ciekawe co na WOŚP przekazały takie "autorytety" jak Kaczyński, Rydzyk, Macierewicz, Morawiecki, Szydło czy inni z tych szafujących miłością bliźniego.
    Wąbrzeźnianin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakłamanie władzy i jej popleczników jest ogromne. W tej kwestii także. Choć niektórzy próbują ustawiać się po stronie WOŚP (np. Gowin), ale od razu dodają jakieś ale....

      Usuń
  2. Mój głos... też jestem za !!! :) Do końca świata i o jeden dzień dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo dobrze. Przez kilka lat pracowałam w sztabie i to było cudowne doświadczenie mimo zmęczenia. A potem pozmieniały się, niestety, konfiguracje lokalne i sztab poszedł w inne ręce, ale to nie jest ważne. Ważne, że jest i że gra. I niech gra do końca świata - i jeszcze dłużej. Trzeba zbierać okruchy dobra w świecie, w którym pizga złem dookoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie pracowałem w sztabie. Córka się udzielała. Kwestowała też na ulicach.
      Teraz pilnujemy corocznej akcji, wrzucamy, zasilamy, licytujemy.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mój prywatny bojkot

Przed weekendem

To nie ja